reklama

Niekedy

Niekedy premýšľam, aké by to bolo... Niekedy sa pristihnem pri predstave... Niekedy neviem utíšiť smäd... Niekedy neovládnem svoju fantáziu... Niekedy je túžba silnejšia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niekedy som len žena...

Niekedy sa neviem nabažiť pohľadu na Teba...

Niekedy Ťa chcem len počúvať...

Niekedy chcem od Teba odísť...

Niekedy chcem zaspať v Tvojom náručí...

Niekedy Ťa preklínam...

Niekedy Ťa nechcem opustiť...

Niekedy Ťa milujem...

Niekedy si bez Teba neviem poradiť...

Niekedy Ti nerozumiem...

Niekedy chcem patriť iba Tebe...

Niekedy Ťa chcem od seba odohnať...

Niekedy som stratená...

Niekedy som stratená bez Teba...

Niekedy som stratená s Tebou...

Niekedy...

Tak často je niekedy...

Tak intenzívne je niekedy...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak neurčité je niekedy...

Niekedy...

Lucia Štipčáková

Lucia Štipčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zarytá milovníčka života, a teda všetkého, čo k nemu patrí.MIlujem dobrodružstvo, priateľov, zábavu a veľa ďalších vecí na našej planétke. Z článkov sa dozviete asi viac, teda myslím, že do nich vkladám celú svoju osobu "se vším všudy." Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéCestovanie

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu