reklama

Zronená

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

P { margin-bottom: 0.21cm; }

Noc a temnota prepadli moje útroby.

Pocit úzkosti a strachu

zaodel celú moju bytosť.

Bytosť, ktorá stratila vieru.

Skrz naskrz prebodnutá bolesťou.

Pálivý a nehasnúci oheň,

ktorý spaľuje bezmocnú dušu.

Hodiny odbíjajú polnoc.

S vydeseným pohľadom,

sledujem každý tieň v mojom vnútri.

Načúvam clivým výkrikom hrdla,

ktoré nik nemôže počuť.

Schúlená,

bezmocná a vyčerpaná,

ležím na špinavej dlážke.

Alkohol už nedokáže zaplniť tie prázdne miesta.

Samota je moje druhé meno.

Prenasleduje ma,

zo dňa na deň

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

naberá na sile a spútava ma.

Nemôžem sa nadýchnuť.

Lapám po dychu,

no dusí ma ten hnilobný zápach.

Sloboda?

Neznámy pojem pre väzňa

vlastných myšlienok.

Spomienky ma vyzliekajú,

vyzliekajú donaha

a

s výsmechom na mňa ukazujú prstom.

Krok vpred,

je návrat do minulosti.

Zronená kolenačky prosím

a utiekam sa k niečomu,

čo mi vzalo posledné kúsky nádeje.

Zronená,

hľadám stratené a mŕtve.

Lucia Štipčáková

Lucia Štipčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zarytá milovníčka života, a teda všetkého, čo k nemu patrí.MIlujem dobrodružstvo, priateľov, zábavu a veľa ďalších vecí na našej planétke. Z článkov sa dozviete asi viac, teda myslím, že do nich vkladám celú svoju osobu "se vším všudy." Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéCestovanie

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu